3xM ontvangt CBF-Keur voor goede doelen

Ingezonden persbericht

Amersfoort, 11 oktober 2001

3xM ontvangt CBF-Keur voor goede doelen

HILVERSUM Stichting Christelijke Media Projecten - 3xM heeft deze maand het keur van het Centraal Bureau Fondsenwerving ontvangen.

Het CBF-Keur voor goede doelen bevordert dat het publiek erop kan vertrouwen dat met zijn gift correct wordt omgegaan. Instellingen die in aanmerking willen komen voor het CBF-Keur worden getoetst op een aantal criteria rond bestuur, beleid, fondsenwerving/voorlichting, middelenbesteding en verslaggeving.

3xM voert al langer het keurmerk van de Raad voor Financiële Betrouwbaarheid (R'B). Omdat het CBF-Keur beter bekend is bij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen