Politiebericht Maastricht

Datum nieuwsfeit: 12-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 12-10-2001 Resultaten verkeerscontrole Maastricht d.d. 11 oktober 2001 Vrijdag 12 oktober 2001

Maastricht, resultaten algehele verkeerscontrole: Op donderdag 11 oktober 2001 heeft op de Franssensingel te Maastricht een uitgebreide verkeerscontrole plaatsgevonden waarbij deelgenomen werd door verschillende disciplines. Zo namen buiten de politiemedewerkers van het district Maastricht aan de controle deel medewerkers van het korps Landelijke Politiediensten, de Douane, medewerkers van het Permanent autoteam van de Divisie Regionale recherche, hondengeleiders en een Parketsecretaris van Justitie. In het totaal 32 deelnemers.
Meerdere motorrijders van de politie surveilleerden tussen 16.30 en 23.00 uur in de ruime ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen