Politieberichten district Sittard

Datum nieuwsfeit: 12-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 12-10-2001 Politieberichten district Sittard (HP 15.30 uur) Vrijdag 12 oktober 2001

Sittard, rijden onder invloed:
Een 35 jarige inwoner van Sittard is vrijdagmorgen 12 oktober 2001 door de politie bekeurd wegens het rijden in een personenauto onder invloed van alcohol.
Naar aanleiding van een slingerend rijgedrag stelde een politiepatrouille op de Rijksweg-Zuid te Sittard omstreeks 01.50 uur een onderzoek in. Bij het eerste contact bleek de bestuurder behoorlijk naar alcohol te ruiken hetgeen een blaastest nogmaals bevestigde. De bestuurder werd meegenomen naar het politiebureau waar hij zijn medewerking moest verlenen aan een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen