HITMA verkrijgt vertegenwoordiging Kimo-instrumenten

fax.0297-514777
e-mail: (info@hitmagroep.nl)

Nieuw bij HITMA:
Veelzijdige instrumenten van Kimo voor airconditioning- en industriële toepassingen

De HITMA-groep in Uithoorn heeft onlangs de vertegenwoordiging gekregen voor de "multifunction" instrumenten van de Franse fabrikant Kimo Constructeur. Deze draagbare testinstrumenten voor luchtbehandelingsinstallaties in de HVAC-markt zijn geschikt voor meerdere grootheden zoals, luchtsnelheid, volume, druk, temperatuur en luchtvochtigheid. Tevens beschikken de instrumenten over een geheugen voor gegevensopslag. Naast deze multifunction-instrumenten ontwikkelt Kimo ook instrumentatie voor slechts één grootheid en eventueel zonder gegevensopslag.

De producten van Kimo worden met name toegepast door fabrikanten van installaties voor luchtbehandeling en klimaatbeheersing en andere bedrijven op het gebied van HVAC, farmaceutische bedrijven, laboratoria en ziekenhuizen. De afnemers variëren van kleine installatiebedrijven tot grote industriële ondernemingen.

Noot voor redacties