Eredivisie basketbalwedstrijd Gunco tegen Weert

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

MET ARBEIDSMARKT.COM NAAR GUNCO ROTTERDAM

Rotterdam, 24 september 2001 - Arbeidsmarkt.com, ondersteuner van Rotterdam Basketbal, biedt bezoekers van zijn website de gelegenheid gratis toegangskaarten te verkijgen voor de eredivisie basketbalwedstrijd Gunco tegen Weert op zaterdag 13 oktober a.s. in het Topsportcentrum Stad Rotterdam Verzekeringen. Honderd personen die voor 10 oktober a.s. hun CV aanmelden bij Arbeidsmarkt.com komen in aanmerking voor twee kaarten.

Basketbal is hot en Rotterdam is de place to be! Bijna nergens is deze Amerikaanse sport zo populair als in de Maasstad. Na voetbal is basketbal in publieke belangstelling de tweede sport. Elke wedstrijd kijken 1.500 sportliefhebbers naar de spectaculaire wedstrijden van Gunco. Gunco Rotterdam Basketbal timmert keihard aan de weg om de sport nog populairder te maken. Gunco Rotterdam Basketbal is een ambitieuze club. Dit seizoen start de club met gezonde aspiraties om ver te komen in de play-offs.

Michiel J. Smit, algemeen directeur van Arbeidsmarkt.com:"Arbeidsmarkt.com ondersteunt Gunco in haar doel de club nog populairder te maken. Wij hebben net als de club grote ambities, namelijk een top3 positie in de internet recruitmentmarkt binnen 2 jaar. Ons voordeel is alleen dat er steeds minder concurrenten overblijven, iets wat Gunco niet heeft."

Cees Pille, Voorzitter Rotterdam Basketbal:"Gunco Rotterdam Basketbal heet de 100 bezoekers van Arbeidsmarkt.com van harte welkom in ons Topsportcentrum. Zoals Michiel Smit al zegt, hebben Arbeidsmarkt.com en Gunco ook gezonde ambities. Ambiteuze mensen die hun CV achterlaten, vergroten hun kans op een goede baan, maar hebben ook een grote kans op een leuke wedstrijd!"

Over Gunco Rotterdam Basketbal
Gunco Rotterdam Basketbal is een ambitieuze club. Dit seizoen start de club met gezonde aspiraties om ver te komen in de play-offs. De basis ligt er, Gunco heeft dit jaar sterke Amerikanen in de basis als Calvert White (nationaal kampioen dunken), Hunter Reinke en Ewan Auguste. Daarnaast heeft Gunco goede Nederlandse spelers als Stephan van der Schoot (genomineerde voor Rotterdams Sporttalent) en Jerome de Vries (speler van het Nederlands team).

Over Arbeidsmarkt.com
Arbeidsmarkt.com is een laagdrempelige, breed georiënteerde vacature- en CV-databank gericht op MBO/HBO voor de Nederlandstalige arbeidsmarkt. De site is in 1998 van start gegaan en is onafhankelijk van uitgeverijen of werving- en selectiebureau's. Tevens exploiteert het de site eWork.nl, gericht op eCommerce personeel. Het bedrijf met 6 medewerkers is gevestigd in het monumentale Business Centre Groothandelsgebouw aan de Weena in Rotterdam. Bedrijven als Philips, General Electric, CMG, Brunel ICT, Albron Catering, Daihatsu Holland, Siebel Juweliers, Nespresso en VNV Beveiligingen kunnen tot de klantenkring gerekend worden.

Voor meer informatie:
Zethof PR & Consultancy Arbeidsmarkt.com Rotterdam Basketbal Ilse Zethof Michiel J. Smit Cees Pille
tel: 0297-360292 Tel: 010-4139444 Tel: 06-2906760 E-mail: (ilse@zethof.nl) E-mail:(smit@arbeidsmarkt.com) Email: (pille@rotterdambasketbal.nl)