Tentoonstelling over kerkuilen in Otterpark Leeuwarden

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht d.d. 8 oktober 2001

In de herfstvakantie: Maak kennis met rovers in de nacht Tentoonstelling over kerkuilen, diverse spannende activiteiten voor kinderen

Gedurende de Herfstvakantie (van 13 oktober tot 28 oktober) staat het thema "Rovers in de nacht'' centraal in Otterpark Leeuwarden. Bezoekers kunnen dan alles te weten komen over roofdieren die 's nachts actief zijn. Er is een speciale tentoonstelling over kerkuilen, in de filmzaal is een speciale film te zien over uilen in Nederland, een valkenier laat uilen vrij vliegen en er zijn diverse spannende activiteiten voor kinderen.

Uilen staan vaak ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen