Politieberichten district Kerkrade

Datum nieuwsfeit: 14-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 14-10-2001 Politieberichten district Kerkrade (HP 13.35 uur) Zondag 14 oktober 2001

Kerkrade, alcoholcontroles:
Zaterdagavond en zondagmorgen hebben in Kerkrade op verschillende plaatsen alcoholcontroles plaatsgevonden. Drie bestuurders bleken onder invloed achter het stuur gezeten te hebben. De controles vonden plaats tussen 21.30 en 05.00 uur op verschillend locaties in Kerkrade.
In het totaal werd van 274 bestuurders een blaastest afgenomen, waarvan vier testen aangaf dat de bestuurder alcohol gedronken had. De bestuurders werden daarop overgebracht naar het politiebureau waar zij hun medewerking moesten verlenen aan een ademanalyse. Een bestuurder kon daarna meteen huiswaarts ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen