IXOS-eCONserver maakt naadloze e-mailadministratie mogelijk

IXOS SOFTWARE AG

IXOS-eCONserver maakt naadloze e-mailadministratie mogelijk

Persmededeling

IXOS-eCONserver voor Lotus Notes maakt naadloze e-mailadministratie met een minimum aan kosten en arbeid mogelijk

Bedrijven winnen bij minder backup- en hersteltijd, verminderde kosten voor hardware en software, en een naadloze gebruikerservaring met de laatste toevoeging aan IXOS-eCON Solution Suite

München/Grasbrunn, 10/15/2001 - IXOS SOFTWARE AG (NASDAQ: 'XOSY', NEUER MARKT: 'XOS', Code Number Duitse effecten (WKN) 506150), een vooraanstaande internationale aanbieder van oplossingen voor eBusiness documentenbeheer, heeft de onmiddellijke beschikbaarheid van IXOS-eCONserver voor Lotus Notes aangekondigd. De laatste toevoeging aan de IXOS-eCON Solution ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen