Mona GoedeMorgen! en Vifit Vitamel in hersluitbaar flesje

Datum nieuwsfeit: 15-10-2001

17/10/2001

Mona en vifit nu ook handig voor onderweg en als tussendoortje

Mona GoedeMorgen! en Vifit Vitamel verkrijgbaar in handig hersluitbaar flesje

Vanaf 15 oktober a.s. zijn Mona GoedeMorgen! en Vifit Vitamel ook verkrijgbaar in een leuk en handig meeneemflesje. Deze lekkere en gezonde
zuivelproducten kunnen in de stevige en hersluitbare flesjes makkelijk meegenomen worden voor onderweg en zijn ideaal als tussendoortje.

Steeds meer Nederlanders hebben uit tijdgebrek behoefte aan makkelijke kant-en-klare zuivelproducten. Dit geldt met name voor werkende en studerende ťťn en twee persoonshuishoudens. De GoedeMorgen! en Vitamel yoghurtdrinks zijn verpakt in een hersluitbare, stevige meeneemfles, waardoor het gemakkelijk in een tas meegenomen kan worden. De zuivelproducten zijn prima geschikt om onderweg op te drinken en zijn ideaal
als tussendoortje.

Vifit Vitamel
In september jl. werd Vifit, het merk voor extra gezonde zuivel, geÔntroduceerd. Het vroegere product Mona Vifit is sinds september verkrijgbaar met de naam Vifit Vitamel. Optimel en GoedeMorgen! komen in het
tweede kwartaal van 2002 onder de Vifit vlag.

Vifit Vitamel yoghurtdrink in een flesje is een lekkere yoghurtdrank met de
unieke melkzuurbacterie LGG. Het bijzondere van LGG is dat het onze darmflora verbetert. In onze darmen komen van nature goede, maar ook slechte
bacteriŽn voor. Als we gezond en fit zijn, houden de goede en slechte bacteriŽn elkaar in evenwicht. Maar als we moe zijn, het druk hebben of
ongezond eten, vermindert het aantal goede bacteriŽn en kunnen de slechte de
overhand krijgen. LGG is een actieve melkzuurbacterie die de strijd aangaat
met de slechte bacteriŽn en op die manier een bijdrage levert aan onze weerstand. Bovendien is Vitamel rijk aan vitaminen. Vifit Vitamel is niet
alleen gezond, het is ook heel lekker. Door de heerlijke combinatie van
verse zuivel en vruchtensappen, is Vitamel zacht en fris van smaak. De Vifit
Vitamel flesjes zijn verkrijgbaar in de smaken rode vruchten en sinaasappel.

Mona GoedeMorgen!
GoedeMorgen! is het complete en voedzame zuivelontbijt van Mona. Mona GoedeMorgen! yoghurtdrink in een flesje bevat lekkere verse yoghurt, vruchtensap en fijne granen. GoedeMorgen! bevat ook essentiŽle voedingsstoffen in de vorm van eiwitten, calcium, vitaminen B en C en voedingsvezels. Dit zuivelproduct is ideaal voor diegenen die geen tijd
hebben om te ontbijten, want de GoedeMorgen! yoghurtdrink kan gewoon onderweg of tussendoor opgedronken worden. De drink is een perfecte start
van de dag; ťťn glas GoedeMorgen! is vergelijkbaar met de voedingswaarde van
een bruine boterham met kaas. De Mona GoedeMorgen! meeneemflesjes zijn verkrijgbaar in de smaken mandarijn/ kiwi en perzik/ abrikoos.

Consumentenadviesprijs:
Vifit Vitamel yoghurtdrink rode vruchten, flesje 330 ml., fl. 2,19 (§ 0,99 )
Vifit Vitamel yoghurtdrink sinaasappel, flesje 330 ml., fl. 2,19 (§ 0,99)
Mona GoedeMorgen! yoghurtdrink mandarijn/ kiwi, flesje 330 ml., fl. 2,19 (§
0,99)