Stratus introduceert partner-programma voor windows 2000

Ingezonden persbericht

STRATUS INTRODUCEERT WERELDWIJD PARTNER-PROGRAMMA VOOR WINDOWS 2000

ftSERVERS

Dupaco wordt toegevoegd aan Nederlandse partners

Nieuwe wereldwijde strategie - in lijn met lokaal beleid - geeft resellers enorm concurrentievoordeel

Maarssen, 16 oktober 2001 - Stratus Technologies, Inc., leverancier van de meest betrouwbare servertechnologieën ter wereld, heeft vandaag de introductie bekendgemaakt van het Stratus ftServer Partner Programma. Het gaat om een wereldwijd netwerk van uiteenlopende distributiekanalen - value-added resellers, systems integrators, independent software vendors, distributeurs en OEM's - die exclusief de nieuwe lijn van Stratus® ftServer(tm) systemen op de markt gaan brengen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen