Nieuwsbrief Mojo Theater Productions

Datum nieuwsfeit: 16-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

De nieuwspagina op http://www.mojotheater.nl wordt dagelijks bijgewerkt. De nieuwsbrief bevat een selectie van alle nieuwsfeiten voor de aankomende weken.

Onderwerpen deze week:

CD & DVD RELEASES
NIEUWS OVER VOORSTELLINGEN
RADIO EN TELEVISIE

CD & DVD RELEASES:

De voorstelling "Tour Unlimited" van Het Groot Niet Te Vermijden is op DVD verschenen. Het is voor het eerst dat "Het Groot" een DVD heeft uitgebracht. De gelijknamige CD werd al zo goed verkocht dat een tweede persing wordt overwogen. Wie de voorstelling "Tour Unlimited" gemist heeft: Treur niet! Deze oog-en-oor-strelende DVD laat de gehele voorstelling zien. Een MUST voor elke Het Groot Niet Te Vermijden Fan! Te bemachtigen in de platenzaak en bij Mojo Theater b.v. Volg de link voor meer informatie: http://www.mojotheater.nl/artiesten/productie.asp?prod=0406

De CD "LIVE" (Basta Music) van Fay Lovsky & Wigbert is uit! Fay Lovsky & La Bande Dessinée, Wigbert en Jan Hautekiet tourde afgelopen voorjaar door België met het programma "Visite". Op 10 september jl. werd deze succesvolle voorstelling afgesloten in het Bourla-theater in Antwerpen. De Belgische VRT Radio maakte daar live-opnamens die inmiddels uitgezonden zijn. Op "LIVE" zijn de meest bijzondere opnames uit deze registratie bijeen gebracht. Voor meer informatie kunt u terecht bij Saskia van Ravesteijn: (saskia@mojotheater.nl)

NIEUWS OVER VOORSTELLINGEN

Freek de Jonge begint woensdag 17 oktober met de eerste try-out van zijn oudejaarsconference "Het Laatste Oordeel". Veel van de voorstellingen zijn inmiddels uitverkocht. Volg onderstaand link voor een overzicht van de voorstellingen waar nog kaarten voor verkrijgbaar zijn. http://www.mojotheater.nl/artiesten/speellijst.asp?prod=0428

Fay Lovsky & La Bande Dessinée is live in concert op zondag 28 oktober in De Kleine Komedie te Amsterdam. Fay brengt haar theaterconcert "Vieren" waarin onder andere nummers van de nieuwe cd LIVE en de eerste Nederlandstalige cd Onderweg gespeeld worden. La Bande Dessinée bestaat uit Chris Grem (Bas), Cok van Vuuren (gitaar en meer) en Rob Wijtman (drums). Kaarten voor deze voorstelling zijn te verkrijgen via de kassa van De Kleine Komedie, telefoonnummer: 020-6240534 Voor meer informatie en tourneelijst: http://www.mojotheater.nl/artiesten/productie.asp?prod=0380

RADIO EN TELEVISIE

Liesbeth List is vrijdag 19 oktober te gast bij Angela Groothuizen in het televisieprogramma SMAAK. De uitzending is om 21.30 uur te zien bij de AVRO op Nederland. Voor meer informatie en tourneelijst: http://www.mojotheater.nl/artiesten/productie.asp?prod=0404

Frédérique Spigt is vrijdag 19 oktober tussen 14.00 tot 16.00 uur te gast bij Henk Krol van Omroep Brabant in het programma Volle Bak. Naast gesproken woord brengt Frédérique 2 nummers van haar laatste cd Droom ten gehore. Gitarist Jan van der Mey zal Frédérique begeleiden. Niet-Brabanders kunnen meeluisteren via internet http://www.omroepbrabant.nl.

Neerlands beste Rhythm & Bluesband Barrelhouse is zaterdag 20 oktober live te gast in het radio-programma Luisterrijk van Radio West. De presentatie is in handen van Louis Hueber. Barrelhouse is inmiddels begonnen met de theatertournee "Signin' at the bar". Luisterrijk is te beluisteren via Radio West tussen 11.00 en 13.00 uur. Meer informatie en tourneelijst: http://www.mojotheater.nl/artiesten/speellijst.asp?prod=0401

Nilgün Yerli is, samen met Mr. Bram Moszkowicz jr., afgelopen zomer te gast geweest bij Rik Felderhof in Villa Felderhof. Deze bijzondere uitzending is maandag 22 oktober a.s. te zien bij de NCRV op Nederland 1 om 21.00 uur (herhaling: dinsdag 23 oktober, 10.15 uur). Meer informatie en tourneelijst: http://www.mojotheater.nl/artiesten/productie.asp?prod=0420

Frank Boeijen speelt vrijdag 26 oktober a.s. live in de televisie-uitzending van SMAAK een nummer van zijn nieuwe cd HEDEN. SMAAK is elke vrijdagavond te zien bij de AVRO op Nederland 1, tussen 22.30 en 23.10 uur (herhaling: zaterdagochtend 27 oktober). Meer informatie en tourneelijst: http://www.mojotheater.nl/artiesten/productie.asp?prod=0415