Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Klantgericht werken in de zorg steeds belangrijker

Datum nieuwsfeit: 17-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Klantgericht werken in de zorg steeds belangrijker

BOSCH EN DUIN, 17-10-2001 --
De patiënt wordt steeds meer cliënt voor verpleeghuizen en ziekenhuizen. Met name het 'care' gedeelte van deze instellingen, ofwel de verzorging om de medische zorg heen, kan hierop inspelen door klantgerichter te werken. Dit blijkt uit het rapport 'Zorg voor cliënten' dat organisatieadviesbureau scenter deze week publiceert. Instellingen proberen de klantgerichtheid te verbeteren door cursussen voor medewerkers, betere communicatie met patiënten en bewoners, en het aanbieden van extra services.

Het rapport 'Zorg voor cliënten' bevat de resultaten van een onderzoek gericht op (niet-medische) klantgerichtheid ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie