Commentaar SBS op financiële vooruitzichten

Datum nieuwsfeit: 17-10-2001

SBS BROADCASTING

SBS Commentaar op financiële vooruitzichten

Sterke kijkcijfers in combinatie met doorlopende kostenbesparing leiden tot een substantiële toename van het winstpercentage.

Luxemburg - SBS Broadcasting SA (Nasdaq: SBTV) (Euronext Amsterdam N.V.: SBS) gaf vandaag commentaar op de financiële vooruitzichten voor het derde kwartaal en de rest van 2001. Naar verwachting, zal het bedrijf midden november de volledige resultaten over het derde kwartaal en de eerste negen maanden bekend maken.

Voor het derde kwartaal, dat eindigde op 30 september 2001, verwacht het bedrijf dezelfde toename in de omzetcijfers te zullen kunnen melden van rond ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen