Politieberichten district Heerlen

Datum nieuwsfeit: 17-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 17-10-2001 Politieberichten district Heerlen (RKey; 12.00 u) Woensdag, 17 oktober 2001

District Heerlen

Heerlen; snelheidscontroles
De politie heeft afgelopen dinsdagmiddag een radarsnelheidscontrole gehouden op de Valkenburgerweg in Heerlen. Daarbij werden totaal 430 voertuigbestuurders gecontroleerd waarvan er 76 de terplaatse geldende maximumsnelheid (50 km p/u) hebben overtreden. Deze 76 voertuigbestuurders krijgen de bekeuring allemaal thuisgestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 81 km p/u.

Heerlen; in gestolen auto
Bij controle afgelopen nacht, dinsdag op woensdagnacht op de Litscherboord in Heerlen van een 21-jarige bestuurster van een auto uit Kerkrade bleek ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen