Daleen uitgeroepen tot nummer 1 op gebied klanttevredenheid

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

17 oktober 2001

Daleen is uitgeroepen tot onbetwiste 'winnaar in totale prestatie' en klanttevredenheid in toonaangevend telecom-industrie onderzoeksrapport.

Daleen is eerste onderneming met een 1ste plaats in alle zes categorieën op het gebied van klanttevredenheid in onderzoeksrapport van Chorleywood Consulting Ltd.

Daleen Technologies Inc. (Nasdaq:DALN), een wereldwijde aanbieder van software voor het managen van de inkomstenketen voor de jongste generatie serviceaanbieders en aanbieders van technologische en bedrijfsoplossingen, heeft aangekondigd dat het volgens een onderzoeksrapport van het in Groot-Brittannië gevestigde Chorleywood Consulting de nummer 1 is op het gebied van klanttevredenheid.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen