DaimlerChrysler richt nieuwe Adviesraad op

Bron: DaimlerChrysler Nederland
DaimlerChrysler Nederland

DaimlerChrysler richt nieuwe Adviesraad op

De directie van DaimlerChrysler heeft een geheel nieuwe Adviesraad benoemd. De Adviesraad wordt voorgezeten door Jürgen E. Schrempp, voorzitter van de Raad van Bestuur van DaimlerChrysler en bestaat uit zes leden van de Raad van Commissarissen en vijf gerenommeerde externe leden die grote internationale bedrijven leiden.

De Adviesraad zal de Raad van Bestuur adviseren over mondiale strategievraagstukken. Verschillende aspecten van Amerikaanse- en Europese bedrijfsstructuren zijn gecombineerd om aan de specifieke vragen van een wereldwijde organisatie te voldoen en om aan de interesses van de verschillende belanghebbenden tegemoet te komen.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen