Nedlloyd verwerft 5% eigen aandelen

Ingezonden persbericht

Rotterdam, 18 oktober 2001

NEDLLOYD VERWERFT 5% EIGEN AANDELEN

Koninklijke Nedlloyd N.V. maakt bekend dat zij een belang van meer dan 5% in haar eigen aandelenkapitaal heeft verworven. Dit belang is opgebouwd uit aandelen die zijn ingekocht uit hoofde van het op 19 september jl. aangekondigde inkoopprogramma, alsmede uit in het verleden ingekochte aandelen in het kader van het personeelsoptieplan. Conform de Wet Melding Zeggenschap, heeft Nedlloyd het belang bij de Stichting Toezicht Effectenverkeer gemeld.

Tot aan vandaag heeft Nedlloyd uit hoofde van het bovengenoemde inkoopprogramma ruim 900.000 aandelen tegen een gemiddelde koers van EUR 13,80 ingekocht. Nedlloyd beoogt in de komende maanden nog ongeveer 1 miljoen aandelen in te kopen. Bij volledige realisatie van dit programma zal in totaal maximaal 10% van het geplaatste aandelenkapitaal zijn ingekocht.

Dit email nieuwsbericht wordt u aangeboden door Investor Relations van Koninklijke Nedlloyd N.V. Voor het raadplegen van eerder verschenen nieuwsberichten, bezoek www.nedlloyd.com