Datastream Systems introduceert Datastream 7iä

Ingezonden persbericht

Datastream Systems introduceert Datastream 7iä

Volledige web-oplossing voor bedrijfsmiddelenbeheer

ROTTERDAM / GREENVILLE, S.C., 18 oktober 2001 - Datastream Systems Inc. (NASDAQ: DSTM) heeft 'Datastream 7i' geïntroduceerd, een nieuwe softwareoplossing voor bedrijfsmiddelenbeheer (asset lifecycle management) die volledig voor het web is ontwikkeld. De web-architectuur van Datastream 7i betekent een doorbraak in de totale eigendomskosten, terwijl een nieuwe standaard wordt gezet in gebruiksgemak en beheer. Datastream levert tevens een upgrade-programma om klanten die de huidige softwarepakketten MP2 en MP5 gebruiken, te helpen bij hun migratie naar Datastream 7i.

Dankzij de web-architectuur van Datastream 7i kunnen bedrijven ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen