Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

OPTA stelt regeling voor omgaan met klachten vast

Datum nieuwsfeit: 18-10-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
OPTA

Klachtregeling OPTA 2001 Het college van de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit, gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht,

Besluit:

Artikel 1 Begripsbepalingen

1. College: het college van de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit;
2. Awb: de Algemene wet bestuursrecht;

3. Klachtadviescommissie: de commissie in de zin van artikel 9:14 Awb, ingesteld bij artikel 4 van deze regeling;

4. Klacht: een schriftelijke klacht in de zin van hoofdstuk 9 Awb;
5. Klachtbehandeling: het onderzoeken van een klacht met inachtneming van afdeling 9.2 en 9.3 van de Awb; ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie