Accell Group benaderd door Union

Bron: Accell Group
Accell Group

Accell Group benaderd door Union

Heerenveen, 18 oktober 2001 - Accell Group N.V. maakt bekend dat zij door de Nederlandse fietsfabrikant Union benaderd is voor een eventuele participatie in of overname van Union. Na het afbreken van de aangekondigde fusie met het Belgische United Bicycles is de onderneming Union zich gaan beraden over eventuele volgende stappen.

Accell Group zal de bedrijfsgegevens van Union bestuderen en daarna beslissen of overname danwel participatie interessant is.

Profiel Accell Group N.V.
Accell Group is een groep van internationale ondernemingen, actief in het ontwerpen, de productie, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen