Persbericht Politie Over-Betuwe

Datum nieuwsfeit: 18-10-2001
Bron: Politie Rivierenland

Donderdag, 18 oktober 2001
Politie onderzoekt mogelijke brandstichting DIDAM - Vannacht kwam rond 2.30 uur bij de politie de melding binnen dat er brand was aan het Oranje Erf in Didam. Ter plaatse aangekomen bleek dat het om drie brandende personenauto's ging, die naast elkaar geparkeerd stonden in parkeervakken aan het Oranje Erf. De auto's zijn van bewoners van het Oranje Erf. Ze zijn afgesleept voor nader onderzoek. Ook werd door de politie een buurtonderzoek gehouden. De oorzaak van de brand is nog niet bekend, maar de politie sluit niet uit dat het brandstichting gaat.
Twee verdachten van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen