Klanten dreigen massaal hun internetprovider te verlaten

Datum nieuwsfeit: 18-10-2001
Bron: NIPO
NIPO

Klanten dreigen massaal hun internetprovider te verlaten (Uitkomst uit het multi-client onderzoek: NIPO Interactive E-Monitor)

De markt van internetproviders is volop in beweging. Naast de strijd om nieuwe klanten door de continue toename van het aantal aansluitingen op internet, lijken momenteel veel klanten van ISP (Internet Service Provider) te gaan veranderen. Maar liefst tweederde (66%) van alle huishoudens en bijna drievijfde (57%) van alle bedrijven dreigen over te stappen naar een andere internetprovider.

Wanneer gezocht wordt naar mogelijke verklaringen voor deze lage klantenbinding dan blijken een aantal aspecten een belangrijke rol te spelen.

Weinig onderscheidend ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen