Oprichting branche-organisatie commerciËle radiostations

Samenwerkende Commerciële Radiostations

Amsterdam, 18 oktober 2001

OPRICHTING BRANCHE-ORGANISATIE COMMERCIËLE RADIOSTATIONS

Robin Linschoten benoemd tot voorzitter van de branche organisatie van Landelijke en Niet-Landelijke Commerciële Radiostations.

De Vereniging van Landelijke Commerciële Radiostations (VCR) en de Vereniging van Niet-Landelijke Commerciële Radiostations (NLCR) hebben een gezamenlijke branche-organisatie opgericht, de Samenwerkende Commerciële Radiostations (SCR). De SCR heeft Robin Linschoten bereid gevonden om als voorzitter toe te treden tot het bestuur. De overige leden van het bestuur zijn Martin Banga, voorzitter van de VCR, en Mas Boom, voorzitter van de NLCR.).

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen