Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 18-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 18-10-2001 Politieberichten district Maastricht (RKey; 14.45 u) Donderdag, 18 oktober 2001

District Maastricht

Maastricht; ingebroken
Afgelopen nacht, woensdag op donderdagnacht omstreeks 02.30 uur kreeg de politie een melding van een inbraak aan de Kastanjelaan in Maastricht. Bleek in een winkel te zijn ingebroken. Inbrekers hebben een ruit van de toegangsdeur vernield en hebben allerlei baby/peuterkledingstukken gestolen (moet nog worden geinventariseerd wat er precies is gestolen). De politie stelt een onderzoek in.

Cadier en Keer; winkelkraak
Afgelopen nacht, woensdag op donderdagnacht omstreeks 00.10 uur kreeg de politie een melding van een inbraak in een winkelbedrijf aan de Rijksweg in Cadier en Keer. Bleek dat inbrekers de ruiten van de toegangsdeur van de winkel hadden vernield en de winkel zijn binnengedrongen. Vermoedelijk (moet nog geinventariseerd worden wat er precies is gestolen) hebben de inbrekers een hoeveelheid rookwaar/sigaretten gestolen. De politie stelt een onderzoek in.