Netpolis lanceert nieuwe internetsite

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Online verzekeringsintermediair Netpolis zeer succesvol

Netpolis B.V. bemiddelt, uitsluitend via internet, in verkeersverzekeringen (auto-, motor-, oldtimer en bestelautoverzekeringen). Hierin is Netpolis zeer succesvol. In de eerste negen maanden van dit jaar heeft Netpolis meer dan 25.000 online offertes uitgebracht. Een aanzienlijk deel van de offerte-aanvragers heeft inmiddels een verzekering afgesloten bij Netpolis.

Door de sterke groei van het aantal verzekerden heeft Netpolis in de eerste helft van dit jaar het break-even punt bereikt. Met een solide winstontwikkeling ziet Netpolis de toekomst met vertrouwen tegemoet.

Voor uitbreidingen van het productenaanbod met gediversificeerde producten voor de verzekeringsmarkt is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen