Staffware lanceert oplossing gericht op afgeven vergunningen

Datum nieuwsfeit: 18-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Overheidsinstellingen moderniseren vergunningprocessen met behulp van Staffware

Alkmaar, oktober 2001 - - Staffware, toonaangevend in de bedrijfsprocesautomatisering, lanceert een oplossing gericht op het efficiënt afgeven van vergunningen binnen overheidsinstellingen. De 'Licensing' oplossing levert end-to-end- procesautomatisering voor het gehele traject van vergunninguitgifte en de daaraan gerelateerde dienstverlening. Het traject verloopt van initiële vergunningaanvraag via de goedkeuringsprocessen naar administratie en inspectie. De oplossing is gebaseerd op de bewezen Staffware-technologie en is ontworpen om het vergunningproces te automatiseren, te beheren en te controleren.

De overheid werkt momenteel aan een omvormingsprogramma waarbij alle organisaties uit de ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen