Deutsche Telekom kiest voor Siebel eBusiness Applications

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Deutsche Telekom kiest voor Siebel eBusiness Applications

Telecommunicatiebedrijf verbetert serviceverlening, klantentevredenheid en -loyaliteit in één van grootste eBusiness-projecten van Europa

SAN MATEO, Calif. - 19 oktober 2001 - Siebel Systems implementeert momenteel één van de grootste Europese Siebel eBusiness-oplossingen bij Deutsche Telekom AG. Doel van deze veelomvattende eBusiness-toepassing is het verder vergroten van de serviceverlening en het verbeteren van de tevredenheid van de klanten van Deutsche Telekom.

Voortbouwend op het succes van reeds bestaande Siebel eBusiness-implementaties, voert Deutsche Telekom nu als basis voor het verbeteren van de serviceverlening aan de meer dan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen