Vorsten Royale heeft nieuwe website

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Hoofddorp, 19 oktober 2001

Vorsten Royale heeft nieuwe website!

Vorsten Royale, het enige blad over vorstenhuizen in Nederland, is online! Vandaag gaat de fonkelnieuwe website van Vorsten Royale van start. Met de website brengt het maandblad Vorsten Royale direct het laatste nieuws over vorstenhuizen. Ook het komend jaar, met de bruiloft van Máxima en Willem Alexander, is de website van Vorsten Royale een complete bron van informatie voor alle Oranje liefhebbers.Het adres van de website is www.vorsten.nl

Naast actueel nieuws en informatie, zoals de koninklijke agenda en verjaardagen en complete fotoalbums van vorsten, biedt de site ook veel interactie. Bezoekers kunnen bijvoorbeeld een gelukwens achterlaten voor het toekomstig koningspaar Willem Alexander en Máxima of een oproep plaatsen voor een gezocht royalty item in de koninklijke vrijmarkt. Bezoekers kunnen ook deelnemen aan het zogeheten koninklijk debat over onderwerpen over vorsten. Voor de abonnees bestaat de mogelijkheid om direct antwoord te krijgen op allerlei vragen over het blad. Online een abonnement nemen kan natuurlijk ook.

Vorsten.nl is onderdeel van Sanoma Uitgevers. Sanoma Uitgevers heette voorheen VNU Tijdschriften. Naast de 48 publiekstijdschriften maakt het multimediale bedrijf ook internetsites via de ilse media groep, organiseert het evenementen en produceert het extensions gerelateerd aan de uitgeefproducten. Daarmee heeft de uitgeverij een marktleidende positie in de Nederlandse consumenteninformatie. Er werken zo'n 1500 mensen. Sanoma Uitgevers is een onderdeel van Sanoma Magazines, dat in acht landen actief is.

Noot voor redacties