Siennax host applicaties op alle applicatieplatformen

Datum nieuwsfeit: 22-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Aan de redactie:

De Nederlandse pure-play Application Service Provider (ASP) Siennax kondigt vandaag aan als eerste Europese ASP applicaties te kunnen hosten op alle belangrijke applicatieplatformen. Behalve marktleider BEA's WebLogic platform gaat het om Microsoft's .Net platform, Lotus Domino en een aantal 'open Source' platformen.

Het aanbieden van de vier grote applicatie platformen bevestigt Siennax' positie als Europa's meest vooraanstaande ASP.
De samenwerking met BEA, marktleider op het gebied van applicatieservers biedt klanten van Siennax de mogelijkheid Java en J2EE applicaties te laten hosten. Java is het laatste jaar sterk in opkomst als basis ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen