Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Seminar Customer Relationship Management in Ede

Datum nieuwsfeit: 23-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Gratis seminar met o.a. Ian Campbell (DMR), Sjoerd Posthuma (Scenter), Martijn Hoogeveen (TakeitNow.com) en Daan van der Weele (Human Connection)

In korte tijd heeft het begrip CRM (Customer Relationship Management) een plaats veroverd in het bedrijfsleven. Zowel het concept als de bijbehorende software wordt meer en meer toegepast. Inmiddels zijn de eerste implementaties al achter de rug. Hierbij staat veelal het koppelen van relevante informatie over product, klant, bedrijf etc. aan de betreffende relatie centraal. Echter, CRM is een concept om uw relatie met uw klanten en uw concurrentiepositie te verbeteren: dus continu in ontwikkeling. CRM is niet iets waar u op overstapt, maar een "way of doing business". Om uw concurrentiepositie ook te behouden is het noodzakelijk de ontwikkelingen binnen en rondom CRM goed te monitoren. Sinds de opkomst is het concept CRM al diverse malen getuned en uitgebreid, al dan niet aangeduid met nieuwe termen als e-CRM, ERM, CMR etc.
Tijdens dit seminar krijgt u inzicht in het verleden, heden en de toekomst van CRM. Hierbij kijken we niet alleen naar het concept, maar ook naar de praktijk en het aanbod van CRM-applicaties.

Tijdens het seminar verneemt u visies van o.a.:

Ian Campbell Director AG Solutions (joint venture DMR), tevens co-auteur 'The Relationship-Based Enterprise'

Sjoerd Posthuma Senior consultant marketing en e-business strategie bij Scenter

Prof. dr. Martijn Hoogeveen Directeur van TakeitNow.com, tevens hoogleraar E-business aan de Open Universiteit, internetcolumnist bij Computable en voorzitter van Stichting Cyber Ventures

Mario van Essen Manager Concern Ontwikkeling & Strategie bij REMU NV

Onno F.J. Paymans Marketing- en salesmanager bij de Bloemers Nassau Groep

Daan van der Weele Managing Consultant bij Human Connection

Het seminar is een onderdeel van het seminar & expositie Marketing & Sales Systems 2001 dat plaatsvindt op 23 en 24 oktober a.s. in de Reehorst te Ede.

Marketing & Sales Systems 2001 is gratis te bezoeken!

Meer informatie en een inschrijfformulier kunt u vinden op www.MS-systems.nl of u kunt contact opnemen met het CKC, tel: 040 - 212 9499.

Met vriendelijke groet,
Centrum voor Kennis Communicatie

Joke Rosier
Account Manager

Vanaf 1 juni 2001 kunt u onze Algemene Voorwaarden opvragen bij de Kamer van Koophandel Oost Brabant te Eindhoven onder nummer 17080331.

Adres:
Centrum voor Kennis Communicatie (CKC)
Postbus 984, 5600 AZ EINDHOVEN
Tel: 040 - 212 94 99
Fax: 040 - 212 94 07
E-mail: joke@ckc-seminars.nl
WWW: www.ckc-seminars.nl

Bezoekt u ook eens een van onze internetsites:
ICT Zorg: www.ictzorg.nl
P&O Systems: www.po-systems.nl
ICT Bouw: www.ictbouw.nl
Marketing & Sales Systems: www.ms-systems.nl
Financial Systems: www.financial-systems.nl
ICT Transport: www.icttransport.nl
Professional Services Automation: www.PSAplaza.nl

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie