Praetorius treedt toe tot de Logos Groep

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Praetorius treedt toe tot de Logos Groep

LEIDERDORP, 23-10-2001 -- De Logos Groep heeft een meerderheidsaandeel verworven in Praetorius Limited, een vooraanstaand Engels vertaalbureau dat op zijn beurt de meerderheid bezit in Praetorius North America Inc. in de VS. Deze overname zal de aanwezigheid van Logos op de Britse en Amerikaanse markt aanzienlijk versterken.

Deze ontwikkeling is een nieuwe mijlpaal in de internationale, op expansie gerichte strategie van de Logos Groep. Wereldwijd behoort Logos hiermee tot een van de leidende bedrijven op het gebied van meertalig informatiemanagement.

Praetorius Limited, opgericht in 1982, behoorde al snel tot een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen