Conference call inzake overeenkomst EMC en Dell

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Geachte redactie,

AJ van de Kam, Marketing Manager EMC Computer Systems Benelux BV en Mickel van der Horst, Marketing Manager Enterprise Systems Dell Computer BV nodigen u uit voor een conference call vanmiddag van 15.30-16.30 waarin de overeenkomst tussen EMC en Dell nader toegelicht wordt. Gisteren is deze strategische alliantie bekend gemaakt, waarbij Dell en EMC voortaan de CLARiiON productlijn van opslagsystemen zullen co-branden.

Indien u wilt deelnemen aan de conference call kunt u zich automatisch registreren door beantwoording van deze email en uw naam en bedrijf te vermelden. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met Gracia Louisville, telefoon: 020-543 76 00.

Het inbelnummer is: 020-535 65 40 en de toegangscode is: 883 525.

Van de conference call wordt er ook een replay gemaakt. Deze is 1 uur na de conference call (+/- 17.30 uur) 24 uur lang te beluisteren. Het nummer dat u hiervoor dient te bellen is 070-315 43 00 met de code 908 434.

Datum: Dinsdag 23 oktober 2001
Tijd: 15.00 - 16.00 uur

Over EMC
EMC Corporation, gevestigd in Hopkinton, de Verenigde Staten, is marktleider in de snel groeiende markt voor intelligente enterprise opslagsystemen, software, netwerken en services. Ook op technologisch gebied loopt EMC voorop. De producten van het bedrijf dragen zorg voor opslag, toegang, beheer en bescherming van informatie, vanuit alle belangrijke IT-omgevingen, waaronder Unix, Windows NT, Linux, mainframes en andere platforms. EMC is genoteerd aan de New York Stock Exchange en beschikt over eigen vestigingen in de meeste landen, waaronder EMC Computer Systems (Benelux) B.V. in Nieuwegein. EMC maakt tevens deel uit van de S&P 500 Index. Voor meer informatie over EMC en haar producten: www.emc.com.

Over Dell
Dell is wereldmarktleider op het gebied van computersystemen en een toonaangevend leverancier van de producten en diensten die nodig zijn voor het bouwen van ICT- en Internetinfrastructuren. In de laatste vier kwartalen behaalde het bedrijf een omzet van $ 32,6 miljard. Dell neemt de 48e plaats in op de Fortune 500 lijst, de 122e plaats op de Fortune Global 500 en de 7e plaats op de Fortune Global lijst van "meest bewonderde bedrijven". Dell hanteert een direct sales business model en ontwerpt, bouwt en assembleert producten en diensten volgens de wensen van de klant. Het bedrijf biedt een uitgebreid assortiment aan software, randapparatuur en toebehoren. Informatie over Dell en haar producten is te verkrijgen op www.dell.com. Meer informatie over de overeenkomst met EMC is te vinden op www.dell.com/emc.

Voor meer informatie:
EMC: AJ van de Kam, telefoon: 030-630 50 00 (e-mail: (VandeKam_AJ@emc.com)) Bennis Porter Novelli: Berith Selling, telefoon: 020-543 76 00 (e-mail:(bselling@bennispn.nl))
of Mascha Egberts, telefoon: 020-543 76 00 (e-mail:(megberts@bennispn.nl))

Dell: Mickel van der Horst, telefoon: 020-674 44 76 (e-mail: (mickel_van_der_horst@dell.com))
Bikker: Leontien van Haarlem, telefoon: 010-277 44 44 (e-mail: (lhm@bikker.nl))