Politieberichten district Heerlen

Datum nieuwsfeit: 23-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 23-10-2001 Politieberichten district Heerlen (RKey; 13.45 u) Dinsdag, 23 oktober 2001

District Heerlen

Heerlen; verkeerscontroles
De politie heeft afgelopen maandagmiddag en maandagavond verkeerscontroles gehouden in Heerlen-Zuid (omgeving van de Henri Dunantstraat en John F Kennedylaan). Totaal werden 30 voertuigbestuurders bekeurd. De geconstateerde overtredingen varieerden van ondermeer het niet dragen van de autogordel, foutief parkeren, het rijden door het rode verkeerslicht tot het zonder helm besturen van een bromfiets door bromfietsbestuurders.

Heerlen; winkeldiefstal
Personeel van een winkelbedrijf aan de Schandelerboord betrapte afgelopen maandagmiddag een 56-jarige man uit Heerlen bij diefstal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen