IS InterNed Services verdubbelt ruimte bij TeleCity

Datum nieuwsfeit: 23-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

IS InterNed Services verdubbelt ruimte bij TeleCity - leverancier van co-locatie en first line support diensten

bedrijfsgroei maakt verdubbeling huidige co-locatie ruimte noodzakelijk

Amsterdam, 23 oktober 2001 - TeleCity kondigt vandaag aan een nieuwe overeenkomst te hebben gesloten met een van haar reeds bestaande klanten, IS InterNed Services. In de nieuwe overeenkomst verdubbelt deze zakelijke onafhankelijke service provider haar co-locatie ruimte bij TeleCity tot 200m2. In December 2000 was IS InterNed Services het eerste bedrijf dat haar bedrijfskritische apparatuur onderbracht bij TeleCity's tweede pand in Nederland.

IS InterNed Services heeft de laatste jaren ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen