Toespraak CBL-voorzitter bij uitreiking Eurepgapcertificaat

Datum nieuwsfeit: 24-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Bijgaand vindt u de tekst van CBL-voorzitter Klaas van den Doel tijdens de uitreiking van het eerste Eurepgapcertificaat.

Tekst van Klaas van den Doel, voorzitter van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL), tijdens de uitreiking van het eerste EUREP-Gap-certificaat aan de maatschap Zondag-Smit op 24 oktober 2001.

Geachte dames en heren,
Het is mij een groot genoegen hier vandaag als voorzitter van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel te mogen staan. Het CBL is de koepelorganisatie van de supermarkten in Nederland. De supermarkten bestaan bij de gratie van de consument. Wij stellen daarom de consument centraal in onze supermarkten. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen