Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Oratie Corporate Identity: de beslissende succesfactor

Datum nieuwsfeit: 24-10-2001
Bron: Rijksuniversiteit Groningen
Zoek soortgelijke berichten
Rijksuniversiteit Groningen

07 nov 2001

Nummer 153 24 oktober 2001

Oratie over Easyjettisme en KLM-ZWANEN

Corporate Identity: de beslissende succesfactor


Grote, gevestigde bedrijven hebben de laatste jaren erg sterk gehamerd op het belang van hun externe imago. Met miljarden verslindende reclamecampagnes zijn multinationals als Nike, KLM, Heineken, Sony en Miele de strijd aangegaan met hun concurrenten. In zijn oratie betoogt professor dr. Rien T. Segers dat al die nadruk op de buitenkant merken kwetsbaar maakt. Zo werd KLM onaangenaam verrast door het kapen van hun zwanen door nieuwkomer Easyjet.

Segers ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie