Magnus vervangt Business Development Director Europa

25-10-2001
Magnus Holding NV

Magnus vervangt Business Development Director Europa

Vanwege verschil van inzicht over het te voeren beleid heeft de Raad van Bestuur van Magnus Holding besloten Jurriaan Pröpper te vervangen als Regional Business Development Director van Magnus Europa. Een deel van zijn taken zal tot nader order worden overgenomen door bestuursvoorzitter Marco Verver en de rest door de andere directeuren in Nederland en België, daarbij ondersteund door Magnus-directeur Luuk Degen in de rol van Regional Operations Director. Nadere mededelingen volgen zodra de definitieve samenstelling van het Europese managementteam bekend is.

Magnus
Magnus assisteert ondernemingen in de industrie- en handelssector bij het verbeteren van de bedrijfsprestaties met behulp van IT. Hierbij gaat het om versterking van de positie van ondernemingen in hun waardeketen, creatie van nieuwe afzetmogelijkheden voor producten en diensten, verhoging van de klanttevredenheid en verbetering van bedrijfsprocessen. Naast het hoofdkantoor in Naarden heeft Magnus vestigingen in Atlanta, Bangkok, Brussel, Jakarta, Kuala Lumpur, Manilla en Singapore. Magnus telt ruim 500 medewerkers. Het management- en IT-consultingbedrijf werd in 1990 opgericht en heeft sinds 1998 een beursnotering aan Euronext Amsterdam. Voor meer informatie over Magnus: www.magnus.com.

Voor meer informatie:
Magnus Holding N.V., Caroline Jooren. Telefoon: (035) 699 60 60