Vergunning Nucletron voor marketing Seedselectron

Datum nieuwsfeit: 25-10-2001
Bron: Delft Instruments N.V.
Delft Instruments N.V.

P E R S B E R I C H T

DELFT INSTRUMENTS' DOCHTER NUCLETRON ONTVANGT VERGUNNING VOOR DE MARKETING VAN DE SEEDSELECTRON®, EEN SYSTEEM VOOR DE BEHANDELING VAN PROSTAATKANKER

Delft Instruments N.V. maakt bekend dat haar dochteronderneming Nucletron B.V. vergunning heeft ontvangen van de Food and Drug Administration (FDA) in de Verenigde Staten van Amerika voor de marketing van de seedSelectron®, een innovatieve oplossing voor behandeling van prostaatkanker op basis van de permanente implantatie van radioactieve "seeds".

Het seedSelectron® systeem vermindert de voorbereidingstijd voor de operatie aanzienlijk en geeft een maximale stralingsbescherming voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen