E‚n chemie-tanker vloot voor Vopak en Stolt-Nielsen

Datum nieuwsfeit: 25-10-2001
Bron: Vopak NV
Vopak NV

Vopak Essberger ChemPool en Stolt-Nielsen Transportation Group Ltd. hebben de intentie hun Europese chemie tanker kustvaart vloten te combineren

Rotterdam, 25 oktober 2001

Vopak Essberger ChemPool te Dordrecht, Nederland, en te Hamburg, Duitsland, en Stolt Nielsen Transportation Group Ltd., opererend onder de naam Stolt-Nielsen Inter European Services (SNIES) te Rotterdam, Nederland, maken heden bekend dat zij de intentie hebben een samenwerkingsverband in de vorm van een joint venture aan te gaan, waarin zij hun respectievelijke chemie tanker kustvaart vloten willen combineren.

De intentie is om op 1 december 2001 met de joint venture van start ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen