Bevolkingsonderzoek naar borstkanker gemeente Stadskanaal

Datum nieuwsfeit: 25-10-2001

Dit bericht is ingetrokken. Het eerstvolgend bevolkingsonderzoek naar borstkanker wordt in Stadskanaal gehouden omstreeks 2002/2003.

Gemeente Stadskanaal

Bevolkingsonderzoek naar borstkanker

24 oktober 2001

Op dit moment wordt in onze gemeente het tweejaarlijkse bevolkingsonderzoek naar borstkanker gehouden. Vrouwen in de leeftijd van 50 tot 75 jaar krijgen een schriftelijke uitnodiging om deel te nemen aan het onderzoek. Het bevolkingsonderzoek wordt georganiseerd door de Stichting Bevolkingsonderzoek Borstkanker Noord Nederland in samenwerking met de GGD Groningen en het In-tegraal Kankercentrum Noord Nederland. U vindt de onderzoekswagen in:
* Stadskanaal, vanaf heden tot en met 3 november, achter de sporthal de Spont aan de Luxembur-glaan;

* Onstwedde, van 6 tot en met 16 november, vóór de sporthal aan de Landlaan;

* Musselkanaal, van 17 november tot en met 2 december, vóór de ingang van het sportpark Musselkanaal.

Voor meer informatie kunt u bellen naar de afdeling voorlichting van de Hulpverleningsdienst Groningen, telefoon 050 - 3674000.