Nominatie Uitgeverij Vassallucci Communicatiemanager

Datum nieuwsfeit: 25-10-2001

UITGEVERIJ VASSALLUCCI

Communicatiemanager van het jaar

Uitgeverij Vassallucci genomineerd voor verkiezing 'Communicatiemanager van het jaar'

Vassallucci is een van de tien genomineerden voor de titel 'Communicatiemanager van het jaar'. De uitgeverij dingt mee in een verkiezing georganiseerd door de Beroepsvereniging voor Communicatie en het tijdschrift Communicatie. 'Het doel van de prijs is' , aldus de vereniging, 'op een positieve wijze de aandacht te vestigen op het communicatievak.' Er zijn tien cases geselecteerd die zich onderscheiden vanwege spraakmakende, bijzonder effectieve of vernieuwende vormen van communicatie.
Vassallucci is genomineerd 'voor de wijze waarop zij literatuur weet te verkopen als totaalproduct, waar de uitgeverswereld in het algemeen de neiging heeft literatuur elitair te houden.' De uitgeverij strijdt om de titel met o.a. de belastingdienst, Radio 538 en Wim Kok. De prijs wordt op 21 november a.s. uitgereikt tijdens het Nationaal Communicatiecongres in Leiden.

Uitgeverij Vassallucci
Weesperstraat 49 51