Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Siebel Systems beste oplossing interactie met klanten

Datum nieuwsfeit: 25-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Gebruikers roepen Siebel Systems opnieuw uit tot
'Gold Best-in-Class'

Voor tweede achtereenvolgende jaar kiezen gebruikers Siebel Call Center tot
beste oplossing voor beheer van interactie met klanten

SAN MATEO, Calif. -25 oktober 2001 - Siebel Call Center, een eBusiness-applicatie van Siebel Systems, is tijdens de Users Choice Awards uitgeroepen tot 'Gold Best-in-Class' in de categorie Enterprise Customer Interaction Management Solutions. Deze awards worden jaarlijks toegekend en zijn een initiatief van het Amerikaanse vakblad 'Customer Support Management' en RealMarket, een toonaangevend onderzoeksbureau en online nieuwsbron.

De User Choice Awards vormen ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie