Politiebericht Eindhoven e.o.

2ePersberichtdonderdag25oktober2001

Politieberichten

Eindhoven: Roodlichtcontrole
Donderdag tussen 9.30 en 15.45 uur is op de Insulindelaan Jeroen Boschlaan Tongelresestraat een roodlichtcontrole gehouden. 46 automobilisten kregen een proces-verbaal voor het negeren van het rode verkeerslicht.

Helmond: Inbraak in een bedrijf
Tussen woensdagmiddag 16.15 en donderdagmorgen 8.00 uur is ingebroken in een bedrijf aan de Marshallstraat. Een schuifpui is geforceerd. Uit het pand zijn 2 rollen vinylkabel ge-stolen.

Helmond: Inbraak in een woning
Tussen woensdagavond 23.30 en donderdagmorgen 6.45 uur is ingebroken in een woning aan de Windmolenstraat. De sloten van de achterdeur zijn geforceerd. Uit de woning zijn pasjes, geld, persoonsbescheiden, sleutels en een polstas gestolen.

Helmond: Verdachte diefstal uit winkel aangehouden Donderdagmiddag rond 12.15 uur is op de Veestraat een 22-jarige man uit Helmond aange-houden. Hij had daar uit een winkel speelgoed ter waarde van fl. 16,50 weggenomen, zonder deze bij de kassa af te rekenen. Hij is voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. De man kreeg een geldboete van fl. 250,- opgelegd.

Veldhoven: Diefstal uit woning
Woensdagmiddag tussen 13.30 en 15.30 uur zijn uit een woning aan de Schooterweg siera-den, geld en persoonsbescheiden weggenomen. Onbekend hoe men de woning is binnenge-komen.

Best: Aanrijding met gewonde
Donderdagmiddag rond 13.50 uur raakte bij een eenzijdige aanrijding op de Erica een 55-jarige motorrijder uit Eindhoven gewond. Hij reed daar richting Oirschotsedijk. Door nog on-bekende oorzaak raakte hij van de weg en kwam ten val. Hij is voor onderzoek overgebracht naar het St. Josephziekenhuis.

Gemert: Autogordelcontrole
Donderdagmiddag is op de Oost Om een autogordelcontrole gehouden. 10 bestuurders kregen een proces-verbaal voor het niet dragen van de autogordel.

Valkenswaard: Roodlichtcontrole
Donderdagmiddag is op de Dommelseweg Nieuwe Waalreseweg een roodlichtcontrole ge-houden. 10 automobilisten kregen een proces-verbaal voor het negeren van het rode licht.