Spanje Trade Award 2001 wordt uitgereikt

Contactpersoon: J.J.G.M. van Wissen

Spanje Trade Award 2001

Datum: 25 oktober 2001

Op donderdag 25 oktober a.s. wordt de Spain Trade Award uitgereikt aan een Nederlandse ondernemer die zich in het bijzonder heeft onderscheiden op de Spaanse markt.Dit kan betrekking hebben op import, export, investeringen of dienstverlening. Een deskundige jury zal op 19 september bijeenkomen om te bepalen aan wie deze prestigeuze prijs wordt overhandigd. De uitreiking vindt plaats in de Stadsschouwburg in Middelburg. Het programma begint om 16.00 uur met een mini-symposium met als thema "Telecommunicatie in beweging" waarbij het woord zal worden gevoerd door de heren: W. Dik, voormalig president-directeur van de KPN, G. Risseeuw, voormalig president-directeur van Getronics B.V., H. de Goede, president-directeur van Casema N.V. en Juan Pablo Urruticochea van BT Telecomunicaciones de España. Deze bijzondere avond op Walcheren wordt georganiseerd door het Nederlands-Spaans Centrum voor Handelsbevordering NSCH en de RC Walcheren.
Hoofdsponsors zijn: FORTIS BANK, de EVD van het Ministerie van EZ, Iberia Spanish Airlines, Barcelona Activa en de Walcherse Bouwunie. Subsponsors zijn o.a. Delta Nutsbedrijven, Van Bon Coldstores, EBREX B.V., Iberlengua, IVC Consultants, KvK Zeeland, Zealand Seaports, Vebego Int., ABN AMRO Bank, Euroeconomics, Rabobank, Moduspec e.a.

NSCH

Bezuidenhoutseweg 181