Diensten voor mobiele telecombedrijven

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

724 Solutions ontwikkelt diensten voor mobiele telecombedrijven

Toronto (Ontario) en Austin (Texas), 22 oktober 2001 ­ 724 Solutions Inc. heeft besloten de activiteiten uit te breiden in de richting van mobiele-telecombedrijven. Tot nu toe was de marketing vooral gericht op financiële instellingen.

724 Solutions ontwikkelt software en platforms voor veilige transacties door middel van mobiele apparaten. Wereldwijd maken vooraanstaande bedrijven gebruik van de producten van 724 Solutions, waarmee ze het voor hun klanten mogelijk maken effectenorders te plaatsen of betalingen te verrichten via een mobiele telefoon. Ook m-commerce transacties via draadloze apparaten behoren tot de mogelijkheden.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen