Andersen en PTC kondigen wereldwijde samenwerking aan

Datum nieuwsfeit: 26-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

|----------------------------------------------------------|

| Andersen en PTC kondigen wereldwijde samenwerking aan | |----------------------------------------------------------|

Ondernemingen bieden samen uitgebreid gamma productontwikkelingssoftware aan Brussel (B), 's Hertogenbosch (NL), 26/10/2001

PTC, leverancier van zakelijke internetoplossingen voor de industrie, en Andersen gaan samen oplossingen aanbieden die klanten toelaten nieuwe producten te ontwikkelen via webtechnologie. Daardoor kunnen klanten de time-to-market van hun producten gevoelig verkleinen en de performantie ervan verbeteren. In het kader van het akkoord zal Andersen zijn technologische kennis gebruiken om de Windchill-software van PTC te implementeren bij bedrijven die nood hebben aan een manier om via het internet samen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen