Stichting Ambulante Fiom Middelburg start jonge moeder groep

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

De Stichting Ambulante Fiom start in Middelburg een groep voor jonge (aanstaande) moeders. In deze groep kunnen jonge vrouwen in de leeftijd van 15 tot 23 jaar ervaringen met elkaar delen. De 8 bijeenkomsten zullen per keer een thema behandelen. Hierbij komen onderwerpen als moederschap, de rol van de vader van het kind en school of werk aan de orde komen.

Bij voldoende deelname zal de groep van start gaan op vrijdagmiddag 26 oktober a.s. van 14.00 tot 16.00 uur. Voor oppas wordt gezorgd. De bijeenkomsten worden gehouden in het pand van FIOM Zeeland aan de Bellinkstraat 6-8 te Middelburg. Deelname aan de groep is gratis.

Telefonische aanmelding is mogelijk tijdenskantooruren met uitzondering van vrijdagmiddag: tel. 0118-627311.