Exodus kondigt plannen aan voor herstructurering

Datum nieuwsfeit: 26-10-2001

EXODUS COMMUNICATIONS

Exodus Comm. kondigt plannen aan voor herstructurering........

Exodus Communications kondigt plannen aan voor herstructurering van Europese bedrijfsactiviteiten voor winstgevende groei

Sluit niet-operationele Europese filialen

Vraagt reorganisatiebescherming aan in Amsterdam

Santa Clara, California - Exodus Communications(R), Inc. (OTC Bulletin Board: EXDSQ) kondigde vandaag acties aan die een beperkt aantal bedrijfsactiviteiten in Europa treft als onderdeel van een algeheel reorganisatieplan om een goede kapitaalstructuur op te bouwen voor groei en winstgevendheid op lange termijn.

Op 26 september diende Exodus(R) een vrijwillige saneringsaanvraag in krachtens Hoofdstuk 11 van de faillissementswetgeving in de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen