Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 27-10-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 27-10-2001 Politieberichten district Maastricht (RKey; 16.15 u) Zaterdag, 27 oktober 2001

District Maastricht

Maastricht; verkeerscontroles
De politie heeft afgelopen vrijdagmorgen en vrijdagmiddag verkeerscontroles gehouden in Maastricht. Op de Meerssenerweg en op de Tongerseweg werden totaal 166 voertuigbestuurders bekeurd. De geconstateerde overtredingen waren de overschrijding van de terplaatse geldende maximumsnelheid, het niet dragen van de autogordel en het rijden door het rode verkeerslicht. Een aantal voertuigbestuurders werd terplaatse bekeurd en de overigen krijgen de bekeuring thuisgestuurd.
Daarnaast hield de politie vrijdagnamiddag en vrijdagavond in heel Maastricht ook een verkeerscontrole waarbij motorrijders ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen