Concert Savatage in 013 Tilburg

Datum nieuwsfeit: 29-10-2001
Bron: Mojo Concerts
Mojo Concerts

Savatage komt op maandag 29 oktober voor een éénmalig concert naar 013 in Tilburg. Dit concert maakt deel uit van de wereldtournee.

De hardrockband Savatage is afkomstig uit Florida, USA en werd opgericht door de broertjes Jon en Criss Oliva. In 1978 begonnen als Avatar en in 1983 verder onder de naam Savatage. Na diverse personeelswisselingen en het tragische ongeluk van Criss Oliva in 1993, werd de draad in 1995 weer opgepakt. De band heeft altijd internationaal een trouwe following gehad. Handelsmerk van Savatage zijn de intense, melodieuze composities afgewisseld met dramatische ballads.

Inmiddels is de band opnieuw tot een kwartet gereduceerd en zag begin dit jaar onder deze bezetting, het goed ontvangen album 'Poets and Madmen' het licht.

SAVATAGE
013, Tilburg
maandag 29 oktober
Entree: Dfl.47.50 (excl.servicekosten)
Aanvang: 20:00

Kaartverkoop begint zaterdag a.s. door Ticket Service via de grotere postkantoren en VVV's, de GWK's, 0900-300.1250 (99 ct.p.m.), www.ticketservice.nl, de bekende voorverkoopadressen en de kassa zaal.